Hetkel

200
/ 233

Head maitseelamused Solarisest!7. aprill 2019

Otsustasime veeta kallimaga päeva Tallinnas, hommikust kuni õhtutundideni välja. Terve päeva kesklinna kandis aega veetes sattusime mitmel korral Solarisse, sest seal on ju nii palju toidukohti, mida ma veel külastanud ei ole ja mille olemasolust ma isegi ei teadnud. Kohvikuid ja restorane on kokku lausa kuusteist! Tavaliselt muidugi käin ühes kindlas, kuid tol päeval otsustasin, et külastan ka neid, mida veel proovinud ei ole. Minu valikuteks osutusid Flow Bowl, Blender, Reval Cafe Ice Cream Bar ja Tokumaru.

KRÕBE

Hommikusöögi leidsime Blenderist. valisin Chick Rossi võiku ning kõrvale smuuti nimega Mint Hug’i. Kanavõiku vahel oli värskelt küpsetatud kanafilee, pehme avokaado, mahlane tomat ning kaste. Kastmeks sai valida käsitöö pestot või nende tehtud Caesari kastet- minu valikuks osutus Caesari kaste. Chick Ross, mis sisu poolest tundub basic, oli üllatavalt hea. Leib oli peenike ja krõbe, sees oli kana, avokaado, Caesari kaste ja tomatid. Kõik sobis kokku, kui valatult. Blenderist võetud smuuti, mis sai valituks tänu huvitavatele koostisosadele. Smuuti oli nii kreemine, isuäratav ja täpselt piisavalt magus. Järelmaitsena oli suus mõnus mündi maitse!

TERVISLIK

Läksid mööda tunnid poodides ja vanalinnas jalutades ning tühi kõht andis jälle tunda. Lõunasöögiks haarasime Flow Bowl’ist. Minu jaoks jällegi uus koht, kuigi olin näinud Instagramis sellele head turundustööd, sest mind kutsus sinna väga. Soolaseks roaks valisime Poke’d ja kõrvale värskelt pressitud apelsini mahla, mis on mu lemmik! Söögis oli kergelt marineeritud kvaliteetne forell, edamame, avokaado, salat,  marineeritud kurk, kõrvitsaseemned, koriander, nori, seesam, soe riis. Honolulu Poke oli  vägagi nauditav, meenutas justkui sushit- mis oli osadeks lahti võetud. Vegan Superfood Salat kahjuks mu lemmiku tiitlit seekord ei võitnud, aga äkki Veganitele on see meeltmööda! Kuid kes lahkuks ilma magustoiduta, menüüs jäi silma Vegan Bounty, mõeldud-tehtud, tellisingi ära! Bounty oli tumeda tooršokolaadiga. Suurepärane, et see oli suhkru, jahu, piima, E-aine vaba magustoit- ehk mega tervislik! Mulle sobib! Bounty oli väga-väga hea! Kookoshelbed olid nii magusad ja tume šokolaad tasakaalustas seda!

Kõhud jälle täis suundusime Apollo kinno, et vaadata ära üks mõnus film!

VÜRTSIKAS

Film osutus üsna pikaks ning enne ära koju suundumist otsustasime veel võtta viimase toidukorra Tokumaru Sushi&Ramen‘ kohast. Mina fännan sushit väga, seega ootasin, et jälle saaks proovida ja võrdlusmomenti teiste sushi kohtadega. Esimeseks valikuks osutus Tempuramaki kanaga, mis oli väga maitsev. Ümbris oli mõnusalt krõbe, sees oli pehme avokaado ja hästi maitsestud kana! Jäin väga rahule! Teise valiku vōtsime menüü Rameni osas. Üllatas meid Akamiso ramen. Tavaliselt ma sealiha ei armasta, kuid selles supis see lausa sulas. Supp oli ka parajalt vürtsikas, mis andis natuke särtsu vihmasesse ilma. Kindlasti sobib kellelegi, kes armastab vürtsi ja huvitavaid maitseid.

MAGUS

Mina magustoiduarmastaja ja austajana ütlesin kallimale, et peaksime ikka Revalist Gelatot ka võtma, sest see pidi olema palju erilisem, kui tavaline jäätis. Reval Cafe Gelato ice cream bar oli justkui päiksekiir vihmases päevas. See oli nii armas ja särav koht, lisaks tekkis tunne, et kohe kõike tahaks proovida. Sealt sai meie valikuks Oreo ja Soolakaramelli jätsid! Oreo oli täpselt piisavalt magus, sees oli ka šokolaadi ja küpsisetükke. Soolakaramelli maitse oli veidi tagasihoidlikum, aga selle balanseerisid krõbedad karamellitükid.

Kokkuvõtteks jäin kõikide toitudega väga rahule ning soovitan minna neid toite proovima! Head maitseelamused tulevad Solarisest!