Hetkel
vabu kohti

138
/ 233

Uus energia algab esimesest sammust9. jaanuar 2018

Sellest on möödas kaks aastat kui astusin MyFitness’i liikmeks ja otsustasin aktiivselt trennides käima hakata. Olin enda saavutuste üle uhke, mis sest, et kolme korra asemel jõudsin trenni vahel vaid korra nädalas… ja vahel kord kahe nädala jooksul. Aga alati pärast trenni lõppu, kui keha oli mõnusalt soe ja väsinud, samas vaim energiast tulvil, mõtlesin ma, et ei, peaks ikka sagedamini käima. Siis aga jäin ma lapseootele ja kogu mu trennimajandus pöörati pea peale.

Käisin ka rasedana aeg-ajalt trennis, kuid lõpupoole nullisid tervisemured sellegi. Seejärel taastusin pikalt sünnitusest ning sealt edasi polnud mul lihtsalt võimalik väikese beebi kõrvalt treenida. Alles nüüd, kui poeg on juba aastane, viskasin taas trenniriided kotti ja astusin uhkelt MyFitness’i uksest sisse. Valisin üle pika aja alustamiseks Body Balance treeningu, mida julgen soovitada kõigile, kel trenniga pikem paus sisse jäänud ja kes tahavad alustada rahulikult. Harjutused on intensiivsed ja tõhusad, kuid enamikest on kergem ja raskem variant ja sul on võimalus treenida rahulikult, muretsemata, et sa ei jõua kaaslastega samas rütmis keksida ja karata nagu võib juhtuda kardiotreeningutes. Ja kuidas ma nautisin seda esimest treeningut pärast nii pikka pausi. Tundsin iga venitusega, kuidas keha mind tänab. Treeneri suurepärane muusikavalik aitas asjale ainult kaasa.

Mida ma tahan öelda on, et… kunagi pole uuesti alustamiseks liiga hilja. Kui astud trennirongilt mõneks ajaks maha, ära tunne end süüdi, mine lihtsalt endale sobivas peatuses uuesti peale. Ja alustamiseks on väga head just rühmatreeningud, kus sa ei tunne end kunagi üksiku ja eksinuna.

 

Anna Elisabeth Kaljuvee
blogija